Inom 6 veckor får jag o per en bebis. Vi b...

Inom 6 veckor får jag o per en bebis. Vi blir föräldrar. Äntligen kommer vårat underverk till världen. Inom 6 veckor kommer våra liv förändras mer än vi någonsin kan föreställa oss. Ynka 6 veckor... Då har jag räknat med de där 14dagarna man kan gå över tiden... Hallå..? JAG har fortfarande inte riktigt förstått att jag kissade ett plus på stickan den där förmiddagen 27januari.. Jag tycker fortfarande att det var sånt steg o sluta med minipiller i slutet av november o kommer fortfarande ihåg att jag dagen efter vi bestämde det berättade för Hallis medans vi packade ihop mitt rum hos pappa... Tiden har gått fort fastän jag vissa dagar tror jag varit gravid i femtio år o kommer våra det femtio år till. Tiden har gått väldigt fort. Nu är det bara o bita ihop den sista tiden, snaaart får jag lön för mödan. Längtar så till att få se vad det är för filur som snott all min energi ;) .

Permalink » Just Ordinary Stuff Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback